CNADNR nu va discuta cu Bechtel despre rezilierea contractului pentru Autostrada Braşov - Cluj - Borş, ci va negocia reducerea costurilor, revizuirea graficului şi eşalonarea datoriilor, a declarat marţi directorul general al Companiei de Drumuri, Daniela Drăghia.
CNADNR nu va discuta cu Bechtel despre rezilierea contractului pentru Autostrada Braşov - Cluj - Borş, ci va negocia reducerea costurilor, revizuirea graficului şi eşalonarea datoriilor, a declarat marţi directorul general al Companiei de Drumuri, Daniela Drăghia.
"Îi aşteptăm pe cei de la Bechtel în vederea negocierii. Nu se discută de reziliere, ci de o scădere a costurilor. Negociem cu Bechtel reducerea costurilor, ca să se încadreze în standardele actuale, revizuirea graficului şi eşalonarea datoriilor. Costurile ar putea fi reduse cu 35%", a spus Drăghia.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a înregistrat la 1 mai, către compania americană Bechtel, pentru proiectul Autostrada Braşov - Cluj - Borş, datorii de peste 111 milioane euro, din care peste 21 milioane euro reprezintă TVA, declarau recent reprezentanţii CNADNR .
"Pentru proiectul Autostrada Braşov - Cluj - Borş, în anul 2010, bugetul aprobat iniţial a fost de 977 milioane lei, iar datoriile înregistrate în luna ianuarie 2010 se ridicau la 903 milioane lei, din care 867 milioane lei numai la constructor. Totodată, în anul 2010 lucrările s-au concentrat pe secţiunea Câmpia Turzii - Gilău, pentru punerea în funcţiune a tronsonului Câmpia Turzii - Turda, valoarea acestora fiind de circa 99 milioane euro. Pentru plata datoriilor au fost aprobate în luna decembrie 2010 două Hotărâri de Guvern prin care au fost alocaţi din fondul de rezervă la dispoziţia guvernului 16 milioane euro", potrivit CNADNR.
Compania de Drumuri a precizat că pentru Secţiunea 2B Câmpia Turzii - Gilău, pusă în funcţiune,