Anca Boagiu a venit extrem de hotarata in fruntea Ministerului Transporturilor. Asfaltatori anihilati de propria indolenta, firme straine decapitate de hulpavul simt al banului. De la vehementa cu care izgonea firmele straine de pe soselele patriei, pana la batul din cutia de viteze a unui tren pare a fi o distanta de abordare egala cu impresia personala a lui Emil Boc ca ocupa functia de prim ministru.
O data s-a nimerit si Anca Boagiu intr-un tren, basca si genericul "Sageata Albastra" (pe care platesti bilet de Intercity, dar circuli ca si cum ai fi intr-un banal accelerat), ca nemernicul a gasit de cuviinta sa se defecteze in mijlocul drumului.
Nu chiar in pustietatea muntilor, ci undeva langa o sosea strajuita de locuinte umane si pomi din belsug. Un eveniment care trebuia sa fie inconjurat de fast si reusite s-a transformat intr-o dizgratioasa scena demna de un nou brand al Romaniei: "tara cu batu-n spate".
Scena din weekend, in care a fost implicat un tren CFR, pare desprinsa dintr-o parodie de prost gust, conceputa in scopul de a persifla originalul, dar decazuta de propria incapacitate de a genera un zambet firav din partea spectatorilor.
Actori, in cadrul acestei parodii, au fost Anca Boagiu (care declara zambitor, la inceputul cursei, ca are in vedere "asigurarea sigurantei" pe calea ferata) si un domn plinut, revizor in cadrul CFR Calatori la departamentul "sigurantei feroviare". Sa nu-l uitam pe bravul mecanic de locomotiva, care a avut curajul sa se strecoare sub trenul de viteza, mai ceva ca vecinu' sub Dacia 1300.
Cred ca sunt de notorietate imaginile cu domnul revizor de la "siguranta feroviara" rupand un bat dintr-un tei si apeland la ajutorul unor locatari din zona, pentru cateva sarme si un patent. Trenul a fost repus in functiune, dar se pare ca a mers fara frane.
Ce procedur