Primul-ministru Emil Boc a declarat, miercuri, că fostul premier Adrian Năstase ar fi cel reponsabil pentru preţul pe kilometru de autostradă practicat de compania americană Bechtel în cazul Autostrăzii Transilvania, informează Mediafax.
"V-aş ruga să îl întrebaţi pe Adrian Năstase despre preţul din contractul cu Bechtel. Nu Boc a stabilit aceste preţuri. Contractul a fost semnat de Adrian Năstase cu preţurile din contract ale lui Adrian Năstase. Până acum nu erau standarde de cost, ci doar criteriile impuse de Năstase", a spus Boc.
Premierul a menţionat că la Autostrada Transilvania vor continua pentru că este vorba despre un proiect important de infrastructură pentru România.
"În acest moment, avem această ipoteză de lucru - continuarea lucrărilor la Autostrada Transilvania pentru că este necesară. Trebuie doar să negociem preţul corect pentru lucrările care se fac în România. Preţul este stabilit prin standardele de cost", a afirmat Boc.
CNADNR a solicitat companiei americane Bechtel, constructorul autostrăzii Braşov-Borş, reducerea costurilor cu aproximativ 35% şi revizuirea graficului de execuţie, întrucât termenul contractual, anul 2013, nu mai poate fi atins.
"Am solicitat reducerea costurilor, astfel încât să se încadreze în standardele de cost, revizuirea graficului de lucrări şi eşalonarea datoriilor", a declarat marţi directorul general al CNADNR, Daniela Drăghia.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România datorează companiei Bechtel suma de 90,4 milioane euro, fără TVA, reprezentând facturi neachitate din perioada 2009-2010.
Primul-ministru Emil Boc a declarat, miercuri, că fostul premier Adrian Năstase ar fi cel reponsabil pentru preţul pe kilometru de autostradă practicat de compania americană Bechtel în cazul Autostrăzii Transilvania, informează Mediaf