Cheltuielile de publicitate online din SUA urmeaza sa creasca pana la 31,3 miliarde de dolari anul acesta, cu 20,2% mai mult decat in 2010, potrivit celor mai recente estimari eMarketer. Potrivit sursei citate, bugetele alocate publicitatii online in Statele Unite ar urma sa se apropie de 50 de miliarde de dolari pana in 2015.
Potrivit lui David Hallerman, analist eMarketer, "Internetul a devenit fundamental precum televiziunea pentru clientii de publicitate. Pe masura ce consumatorii continua sa petreaca tot mai mult timp online, iar revirimentul economic intareste in continuare bugetele de publicitate, vom vedea pe viitor si mai multi dolari alocati Internetului. Mai multe formate de publicitate precum cele video si mai multe canale, in special social media si mobile, au de asemenea contributii-cheie la cresterea cheltuielilor".
Potrivit estimarilor eMarketer referitoare la piata americana:
publicitatea video online continua sa fie formatul cu cea mai rapida crestere (estimata la peste 52% anul acesta)In 2011-2015, publicitatea prin motoare de cautare va atrage in continuare cei mai multi bani, urmand sa atinga 14,38 miliarde anul acestaPublicitatea video online, pornind de la un nivel scazut, se estimeaza ca va atinge 2,16 miliarde de dolari in 2011, dar in 2013 va depasi mica publicitate si va atinge locul al treilea in randul formatelor care atrag cele mai mari bugete, dupa publicitatea prin motoare de cautare si bannere Cheltuielile de publicitate online din SUA urmeaza sa creasca pana la 31,3 miliarde de dolari anul acesta, cu 20,2% mai mult decat in 2010, potrivit celor mai recente estimari eMarketer. Potrivit sursei citate, bugetele alocate publicitatii online in Statele Unite ar urma sa se apropie de 50 de miliarde de dolari pana in 2015.
Potrivit lui David Hallerman, analist eMarketer, "Internetul a devenit fundament