Daedalus MillwardBrown a lansat studiul Employer of Choice, realizat în perioada martie-aprilie 2011 pe un eşantion de 1450 absolvenţi de studii superioare sau studenţi, cu vârste între 19 şi 45 ani, reprezentativ la nivel netional urban pentru populaţie studiată.
Employer of Choice este un studiu anual Daedalus Millward Brown proiectat pentru a lua pulsul pieţei forţei de muncă din România şi pentru a evalua impactul strategiilor şi campaniilor de employer branding. Câteva întrebări la care răspunde studiul:
-Cum s-a schimbat piaţa muncii în perioada de recesiune?
-Care sunt poziţionările care pot creşte atractivitatea unui angajator?
-Care sunt companiile cele mai dorite ca angajatori?
- Care sunt cele mai întâlnite motive de nemulţumire şi de schimbare a locului de muncă?
-Ce salarii se găsesc în prezent pe piaţă? Ce aşteptări salariale au candidaţii de astăzi?
-Care sunt beneficiile non-financiare atractive şi aşteptate de către angajaţi?
-Unde să comunicăm pentru o recrutare eficientă?
Topul angajatorilor în 2011
Potrivit rezultatelor studiului, compania Microsoft ocupă primul loc în topul preferintelor romanilor în anul 2011, cu o pondere de 11,6%.
Locul al doilea este ocupat de Vodafone - 10,1%. Tot o companie de telefonie mobilă, Orange, ocupă poziţia a treia cu o pondere de 10%.
Pe locul al patrulea se află gigantul Google - 8,9%, urmat de BCR cu 7,8 procente.
Poziţia a şasea este deţinută tot de o bancă, BRD - 7,6%, în timp ce pe locul opt se află Petrom - 6,8% din opţiuni.
Ultimele două poziţii din Top 10 sunt ocupate de Coca-Cola - 5,4% şi ING - 4,7%.
Daedalus MillwardBrown a lansat studiul Employer of Choice, realizat în perioada mart