Volksbank România, a opta mare bancă locală după active, a contractat serviciile comunicatorilor de la BBDO pentru a-şi construi o nouă imagine a brandului, şifonat în ultimii ani de conflictele cu clienţii şi dificultăţile financiare.
"Volksbank se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing", spune Alfred Borcan, care a preluat în această primăvară poziţia de director de marketing al Volksbank. El îl înlocuieşte pe Alin Merer, care a părăsit banca. Merer coordonase marketingul băncii încă de când Volksbank era doar un jucător de talie mică, reuşind să construiască o vizibilitate bună a băncii în anii de boom, chiar cu bugete modeste.
Oficialii Volksbank nu au precizat valoarea contractului încheiat cu BBDO, care are o perioadă standard de un an, dar cu posibilitatea de a fi prelungit. Grupul austriac Volksbank a anunţat în toamna trecută intenţia de a renunţa la operaţiunile internaţionale.
Media străină a relatat despre interesul ruşilor de la Sberbank pentru preluarea operaţiunilor externe ale Volksbank. Ruşii nu sunt însă interesaţi şi de Volksbank România, iar Lucian Cojocaru, vicepreşedinte al băncii responsabil de retail, a arătat recent că austriecii nu intenţionează să iasă de pe piaţa locală.
Volksbank România, a opta mare bancă locală după active, a contractat serviciile comunicatorilor de la BBDO pentru a-şi construi o nouă imagine a brandului, şifonat în ultimii ani de conflictele cu clienţii şi dificultăţile financiare.
"Volksbank se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing", spune Alfred Borcan, care a preluat în această primăvară poziţia de director de marketing al Volksbank. El îl înlocuieşte pe Alin Merer, care a părăsit banca.