Consorţiul Detente Consultants SAS/Detente Consultants SRL şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului au semnat, la începutul lunii, contractul pentru realizarea planului de marketing (strategic şi operaţional) pentru municipiul Bucureşti în domeniul turismului, pentru perioada 2011 - 2015. "Contractul se va derula pe o perioadă de 9 săpămâni, la finalul cărora compania selectată va oferi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului un Studiu de marketing - plan de marketing pentru Bucureşti, format din două produse: Planul strategic - defineşte strategiile generale de marketing, strategia de poziţionare, portofoliul de produse, publicul-ţintă, pieţele geografice, distribuţia şi modul de comunicare; Planuri operaţionale - pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucureşti ca destinaţie turistică, precum şi un plan operaţional integrat. Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de execuţie şi vor descrie structura, precum şi sistemul participativ de operare a planurilor", a anunţat ieri Ministerul Dezvoltării.
Potrivit acestuia, instituţia va pune la dispoziţia consorţiului Masterplanul naţional pentru turism 2007-2026, rezultatele cercetărilor şi rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului naţional de turism şi alte informaţii necesare fundamentării planului de marketing, urmând ca societăţile să ia în considerare liniile strategice menţionate în Masterplan şi să stabilească obiectivele, strategiile şi tacticile de marketing de urmat în diferite pieţe-sursă, în vederea creşterii în mod substanţial a numărului de sosiri de turişti în Capitală.
Potrivit Ministerului Dezvoltării, consorţiul a fost selectat în urma unei proceduri de achiziţie publică (cerere de ofertă), fiind singurul ofertant. Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finanţarea es