După mai mulți ani petrecuți în managementul Bergenbier, mai întâi ca director de marketing, apoi ca director general, Mihai Ghyka a surpinsd, ieri, când Vodafone anunța că l-a numit Chief Comercial Officer Consumer Business Unit. Într-un interviu acordat capital.ro, Ghyka explică motivele care l-au determinat să facă această schimbare.
Capital: De ce ați ales să schimbați domeniul de activitate și de ce ați optat pentru Vodafone?
Mihai Ghyka: Piața telecom este una dintre cele mai mari, dinamice și competitive nu numai în România, ci și la nivel internațional. Viteza de reacție imediată, dezvoltarea continuă a tehnologiei, capacitatea de a cuceri consumatorul cu noi produse și servicii sunt atribute la care am privit mereu cu admirație. Apreciez sincer ceea ce predecesorul meu, Karsten Wildberger, a construit împreună cu echipa lui.
Oportunitatea de a lucra pentru Vodafone mi s-a parut extraordinară.
Am avut dintotdeauna o mare prețuire pentru brand (încă din vremea Connex!), fiind de altfel client exclusiv Vodafone, pe parcursul anilor. Știu din proprie experiență că serviciile oferite de Vodafone sunt de o calitate deosebita.
Capital: Din punctul dvs. de vedere, care sunt asemănările dintre industria berii și sectorul telecom?
Mihai Ghyka: Industria berii și cea telecom au în comun competitivitatea. În ambele industrii, în România, asistăm la o ciocnire a giganților mondiali. De asemenea, brandul și modul în care îți apropii și îți fidelizezi consumatorul sunt importante atât în industria berii, cât și în telecom.
Asemănările se opresc însă aici. Telecomul are un grad mare de complexitate, presupune investiții continue, pe termen scurt și lung, și totodată are o dinamica aparte, dată de dezvoltarea continuă a tehnologiei și de competiția crâncenă de pe piață.
Capita