Tunelul CFR Palas-Port Vechi, peste care este construit cartierul Abator, va intra în reparaţii capitale. Licitaţia deschisă pentru desemnarea firmei care se va ocupa de lucrări a avut loc în urmă cu două zile. Din păcate, însă, nicio firmă din ţară nu a îndeplinit toate cerinţele, aşa că trei societăţi de profil s-au constituit într-o asociaţie. Este vorba despre SC „Bridge" SRL, SC „Geo Dor Proiect" SRL şi Institutul de Stat şi Proiectări în Căi Ferate (ISOCF), toate din Bucureşti. Rămâne, însă, de văzut dacă cele trei vor reuşi, împreună, să întrunească toate condiţiile impuse. Expertiza tehnică va fi realizată de prof. dr. ing. Teodor Eftime, de la Facultatea de Căi Ferate, Drumuri şi Poduri Bucureşti, catalogat la ora actuală drept cel mai bun expert în domeniu.
Mai mult pe http://lideruldeopinie.ro/47187/luminita-de-la-capatul-tunelului-cfr-palas
Tunelul CFR Palas-Port Vechi, peste care este construit cartierul Abator, va intra în reparaţii capitale. Licitaţia deschisă pentru desemnarea firmei care se va ocupa de lucrări a avut loc în urmă cu două zile. Din păcate, însă, nicio firmă din ţară nu a îndeplinit toate cerinţele, aşa că trei societăţi de profil s-au constituit într-o asociaţie. Este vorba despre SC „Bridge" SRL, SC „Geo Dor Proiect" SRL şi Institutul de Stat şi Proiectări în Căi Ferate (ISOCF), toate din Bucureşti. Rămâne, însă, de văzut dacă cele trei vor reuşi, împreună, să întrunească toate condiţiile impuse. Expertiza tehnică va fi realizată de prof. dr. ing. Teodor Eftime, de la Facultatea de Căi Ferate, Drumuri şi Poduri Bucureşti, catalogat la ora actuală drept cel mai bun expert în domeniu.
Mai mult pe http://lideruldeopinie.ro/47187/luminita-de-la-capatul-tunelului-cfr-palas