- Social - nr. 798 / 9 Iunie, 2011 Pe langa faptul ca facturile transmise de E.On Gaz sunt o adevarata enigma pentru consumatorii mureseni, mai ales de cand cu transformarea metrilor cubi in kilowati/ora, cu perspectiva corectiilor, o alta nedumerire se refera la serviciile de control al instalatiilor, pentru care se platesc alti bani. Ca sa ma lamuresc, am luat mapa mea de acasa, cu toate documentele de plata a gazului, constatand doua probleme: marea risipa a corespondentei pe hartie, plicuri scumpe, cu tot felul de indicatii, cu modele de contracte, cu denumiri de firme satelit, care se ocupa de verificarea instalatiilor si a aparatelor de gaz metan. Concret, in cazul meu (Aleea Carpati, bl. 29, contract de furnizare, din data de 05.05.2008, dupa proiect avizat, functionari: Scridon Elena si Gheorma Marcel, buletin de miscare, mijloc de masurare din 09.06.2008, contor semnat de delegatul Somesan, deschis gazul pentru aragaz, fara centrala de apartament). La intai octombrie 2009, a venit in control cu spuma de sapun, mi s-a facut un nou contract semnat de Gheorma, drept pentru care, pe langa factura de consum, mai apare la plata o alta factura pentru verificarea instalatiei. In 22.03.2011, se face un nou control, cu aparat detector pe instalatie, apare o scurgere slaba de gaz, la imbinarea tevii de aragaz. Mi se spune de catre salariatul Meghesan ca instalatia trebuie sistata de la functionare. I-am telefonat celui care imi facuse instalatia (domnul Bloj Marius), care, fiind ocupat, a vorbit cu domnul Meghesan sa imi faca remedierea. Acesta a adus niste calti, a roluit teava din nou si totul a fost in regula, in cateva minute. Am onorat manopera cu 15 lei, mi-a facut iar un contract si un buletin de verificare. Surpriza neplacuta am avut-o pe 19.05.2011, cand am primit o noua scrisoare de la E.On Gaz, cu un model de contract pentru o firma satelit, pentru controlu