Centrele medicale se promovează acum și la TV, atrăgând clienți la care nu aveau acces până acum și contribuind, timid, pentru moment, la veniturile televiziunilor autohtone.
Dacă sunteți ascultători de radio, ați remarcat cu siguranță că, în pauzele publicitare, și-au făcut apariția câteva nume noi. Pe 1 iunie, de Ziua Copilului, a început campania de promovare a spitalului de pediatrie inaugurat de MedLife chiar în aceeași zi. Asta la puțin timp după ce concurentul principal, Rețeaua privată de sănătate Regina Maria, a lansat o campanie de promovare necesară ca urmare a renunțării la denumirea Centrul Medical Unirea (CMU).
De ce este o noutate acest tip de demers? Pentru că, până aproape de jumătatea lunii martie, furnizorii de servicii medicale nu aveau voie să se promoveze prin intermediul radiourilor și posturilor TV. Odată cu publicarea în Monitorul Oficial a noului Cod al audiovizualului, interdicția a fost ridicată, permițându-se difuzarea de „publicitate pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat şi private“.
„Am considerat că publicul este suficient de matur pentru a nu se lăsa influențat într-un mod negativ de spoturi și, în plus, am eliberat resurse financiare pe care televiziunile le pot accesa“, a explicat Răsvan Popescu, președintele Consiliului Național al Audiovizualului (CNA).
„Aceasta era una din puținele zone care nu erau accesibile, și, atâta timp cât informarea este corectă, măsura vine în sprijinul televiziunilor care trec printr-o perioadă dificilă“, a explicat el. Potrivit unui raport realizat de AlfaCont, totalul veniturilor generate în perioada 1 martie – 29 mai de spoturile TV și radio pentru farmacii și centre de sănătate, la tarifele de rate card, se ridică la peste șase milioane de euro.
„Spitalul de Pediatrie MedLife este un început în ceea ce privește reorganizarea strategiei de promovar