Yosh Han, parfumiera preferată a starurilor de la Hollywood, a venit recent din San Francisco pentru a lansa în România, prin intermediul Elysee Concept, colecţia Evanescent. În lumea parfumurilor lui Yosh, chakra, numerologia, aromele şi psihologia se combină.
Fiecare parfum are inscripţionat numere care reprezintă familia olfactivă din care acesta face parte (floral, fructat, condimentat) şi chakra corespunzătoare.
Dar înainte ca parfumurile lui Yosh să ajungă să fie purtate de vedete ca Naomi Watts sau Sienna Miller, carismatica creatoare a aromelor ce îţi învăluie simţurile a trecut printr-un lanţ de întâmplări care s-au amestecat într-un joc al sorţii ce a dus-o pe Yosh pe culmea succesului.
Mama sa este specialistă în ikebana, astfel că Yosh a crescut în familie cu dragostea pentru flori. Ca o coincidenţă, ideograma Yosh înseamnă în chineză chiar „parfum".
În tinereţe, Yosh s-a mutat din California în Colorado, unde într-o zi a trecut pe lângă un butic cu parfumuri din Aspen. I-a convins pe proprietari că ea trebuie să lucreze acolo şi să înveţe tot despre parfumerie. A început să creeze propriile arome şi a învăţat că oamenii, în funcţie de cultură, mediul din care provin şi hobby-uri, au o anumită preferinţă olfactivă. Şi-a dorit ca în momentul în care va avea propria companie să realizeze parfumuri inspirate de starea de spirit, anotimpuri şi personalitate.
După ce viaţa a pus-o în diverse împrejurări şi Yosh a încercat o sumedenie de job-uri, s-a stabilit în cele din urmă în San Francisco. Aici a lucrat într-un magazin cu articole pentru piraţi... şi a avut inspiraţia de a crea un parfum pentru ei. Momentul a coincis cu lansarea peliculei „Piraţii din Caraibe", iar ideea a avut un succes foarte mare. Yosh a început să primească oferte, cerându-i-se să creeze parfumuri inspirate de Opera din San Francis