Piaţa locală de laptopuri ar putea creşte anul acesta cu aproximativ 10-15% în volum în condiţiile în care nu va apărea nicio surpriză, este de părere Yoshiuki Fujioka - Regional Marketing Manager Europa Centrală şi de Est Sony Vaio.
"De la începutul anului, piaţa a dat semne de creştere. Dacă nu se întâmplă nimic rău, estimăm că piaţa va creşte în volum cu aproximativ 10-15 procente în acest an, faţă de nivelul înregistrat anul trecut", a declarat, într-o conferinţă de presă, Fujioka.
Potrivit acestuia, piaţa a crescut în primul trimestru, la fel şi afacerile Sony Vaio, care, însă, au avut un avans mai puternic decât al pieţei.
"Am reuşit să creştem anul trecut mai repede ca piaţa, iar primul trimestru al acestui an nu a făcut excepţie. Piaţa din România este în creştere şi este o piaţă importantă pentru noi", a mai spus reprezentantul Sony Vaio.
Compania a reuşit să-şi majoreze cota de piaţă pe plan local la 4% şi speră ca până la finele anului aceasta să ajungă la 5-6 procente.
Compania a lansat azi noua colecţie de vară de laptopuri Vaio, şi anume seriile C şi E, modele care se remarcă pe lângă performanţe şi cu designul nou şi gama de culori variată în care este disponibil. Portofoliul Vaio din acest sezon include 7 serii de notebook-uri multimedia, ultraportabile şi de business.
În gama de business se regăseşte seria Vaio S, cu modele disponibile în două culori, alb şi negru. Gama multimedia cuprinde seriile Vaioa F21Z 3D, Vaio F22S, Vaio EH, Vaio EJ şi seria colorată Vaio CA. În gama ultraportabilă se regăseşte seria Vaioa YB de 11,6 inci, bazată pe platforma AMD Fusion.
Piaţa locală de laptopuri ar putea creşte anul acesta cu aproximativ 10-15% în volum în condiţiile în care nu va apărea nicio surpriză, este de părere Yoshiuki Fujioka - Regional Marketing Manager Europa Centrală şi de Est Sony Vaio.
"De la înc