Timp de un an, România îşi promovează turismul, sub noul slogan „Explore the Carpathian Garden", prin trei spoturi publicitare pe posturile internaţionale de televiziune CNN, Euronews şi Eurosport.
Ministerul Turismului va cheltui pe campanie 4,96 milioane euro, bani din fonduri europene nerambursabile.
Potrivit Ministerului, conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi 'sănătoasă', o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori.
Obiectivul campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, pentru a crea o imagine pozitivă României ca destinaţie turistică, dar şi pentru atragerea unui număr mai mare de turişti.
CNN, Euronews şi Eurosport vor difuza trei spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde, respectiv un spot general de prezentare de 30 secunde şi câte două spoturi de 20 de secunde pentru turismul în natură şi cel cultural.
Timp de un an, România îşi promovează turismul, sub noul slogan „Explore the Carpathian Garden", prin trei spoturi publicitare pe posturile internaţionale de televiziune CNN, Euronews şi Eurosport.
Ministerul Turismului va cheltui pe campanie 4,96 milioane euro, bani din fonduri europene nerambursabile.
Potrivit Ministerului, conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi 'sănătoasă', o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori.
Obiectivul campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, pentru a crea o imagine pozitivă României ca destinaţie turistică, dar şi pentru atragerea unui număr mai mare de turişti.
CNN, Euronews şi Eurosport vor difuza t