Publicitatea e o lume în care normalul este beatificat, imperfecţiunile sunt şterse doar de dragul de a-l convinge pe consumator.
Iată câteva reclame cunoscute care au şocat o lume întreagă:
Un poster dintr-o campanie anti-fumat, "Les Droits des Non-fumeurs" a stârnit controverse din cauza asocierii fumatului cu sclavia sexuală, potrivit independent.co.uk.
Această imagine grotescă a unui copil cu forme voluptoase este dintr-o campanie a agenţiei Serve împotriva violurilor. "Dacă vezi un copil ca fiind ceva mai mult, e greşit", e sloganul campaniei.
Reclama bizară înfăţişează o femeie tânără în ipostaze intime cu un câine. A fost creată pentru a promova revista 'Deutsch Magazine".
Supranumită "Vaginads" de media, în campania care promovează ţinutele pentru bărbaţi Tom Ford apar femei goale cu o sticlă de parfum ce le acoperă părţile intime.
Toyota probabil că regretă reclama la Prius. În fotografiile campaniei apar trei scene imorale - crimă, prostituţie şi adulter - cu sloganul: "Măcar conduce un Prius".
O clinică de înfrumuseţare denumită "Xiomara Coronado Beauty Center" a lansat această campanie în care apar imagini cu Angelina Jolie şi Paris Hilton bătrâne şi vrea să arate că aşa vor arăta actriţele dacă îşi vor neglija tenul.
"M&C Saatchi" este responsabilă pentru campania Australian Red Cross care vrea să promoveze donaţiile de sânge, cu siguranţă imaginea unei cutii în care în mod normal s-ar pune bani, dar a fost umplută cu sânge, a stârnit reacţii.
În reclama Benetton din 1990 apare un bolnav de SIDA şi activistul David Kirby şi familia lui care stau în jurul lui. Fotografia originală a câştigat premiul "World Press Photo Award, şi a fost publicată în varianta alb-negru, dar cei de la Benneton au preferat-o color ca să pară mai şocantă. Fotografia a provocat multe controverse, mulţi susţineau că e o campan