Sunt masini puternice, lansate cu mare fast si asteptate atat de cei cu bani, care isi permit sa le cumpere, cat si de cei fara bani, care pot doar sa le admire.
Cu toate acestea, aparitia lor pe piata auto nu a adus succesul scontat. Tocmai de aceea, CNN Money a facut un top al celor mai deamagitoare masini.
1. BMW X6. Este comercializat sub conceptul de masina sport-coupe, care combina atributele unui SUV (rotile cu tractiune mare fiind un exemplu in acest sens) cu stilul indraznet al unui coupe.
Totusi, cumparatorii sunt deranjati de stilul compact si pretul ridicat - aproape 100.000 de dolari pentru versiunea M turbo. Tocmai de aceea, BMW a vandut doar 1.559 de exemplare in acest an, fata de cele 10.000 de X5, model considerat mai conventional.
2. Mercedes-Benz R-Class. De probleme similare s-a lovit Mercedes-Benz R-Class, modelul fiind introdus pentru prima data pe piata in 2006. Cumparatorii par sa fie deranjati de aspectul "funerar", desi el se dorea a fi unul "sport cruiser". Tocmai de aceea, nu este de mirare ca dealerii auto nu au reusit sa-l vanda.
3. Ford Flex / Lincoln MKT. Modelele s-au dorit o incercare de a reinventa minivanul, prin accentuarea proportiilor sale orizontale si aplatizarea acoperisului. Acesteau au ajuns insa pe piata in 2008, moment care s-a dovedit a fi nepotrivit, deoarece consumatorii cautau masini de proportii mai mici.
Cei de la Ford se asteptau sa vanda 100.000 de masini Flex anual, insa doar aproximativ 2.000 de astfel de masini isi gasesc, in medie cumparatori in fiecare luna.
4. Smart Fortwo. Smart incearca sa dovedeasca faptul ca o masina mica, cu doua locuri si cu aspect amuzant este ideala pentru soferii de rand. Cu toate acestea, noua versiune, alimentata cu baterii, nu a resuscitat vanzarile, care au sca