Victor Armăşelu, 40 de ani, a preluat funcţia de sales and distribution vice-president a Ursus Breweries, producătorul mărcilor Ursus şi Timişoreana, în toamna anului trecut.
Lucrează la Ursus din 2005, compania fiind unul dintre clienţii noi atraşi în programul de vânzări de flote de autoturisme Volvo, precedentul său angajator. "În cadrul negocierilor pentru achiziţie şi ulterior, am avut ocazia să relaţionez deseori cu membrii boardului Ursus Breweries", îşi aminteşte Armăşelu. El crede că aceşti paşi au stat la baza ofertei pe care a primit-o, de a se alătura companiei în poziţia de key accounts manager.
Aşa a ales să se întoarcă în domeniul bunurilor de larg consum, experienţa sa profesională fiind împărţită, spune el, în două "vieţi" diferite. Timp de şapte ani a fost navigator în marina comercială, ca ofiţer mecanic maritim. "A fost o carieră de care sunt mândru, începută ca şef de promoţie şi cu toate brevetele de navigaţie până la cel mai înalt nivel posibil."
Armăşelu este unul dintre cei 600 de tineri manageri pe care revista Business Magazin i- a propus în ultimii şase ani ca o soluţie pentru schimbarea României. La 30 de ani el a decis, împreună cu familia, să îşi schimbe complet drumul în carieră şi aşa a început "cea de-a doua viaţă profesională", după cum povesteşte chiar el.
A lucrat, la început, în asigurări, o perioadă "scurtă dar intensă", iar apoi la Henkel, pentru funcţia de consultant tehnic şi apoi ca area sales manager.
Oferta de la Ursus Breweries a venit la momentul oportun, în 2005, an din care a coordonat departamentul modern trade. Din septembrie 2010, a fost numit VP Sales & Distribution, iar bugetele administrate sunt de aproximativ două treimi din totalul bugetelor comerciale ale companiei.
Victor Armăşelu, 40 de ani, a preluat funcţia de sales and distribution vice-president a Ursus Breweries, produ