Americanii de la Citi au adus-o la conducerea diviziei de wealth management pe Claudia Butac, care în ultimii doi ani a avut o poziţie similară în cadrul Bancpost, o bancă de top zece. Citi a lansat în toamna anului 2009 o ofertă completă de produse şi servicii pentru segmentul de retail, după ce mult timp rămăseseră concentraţi pe nişa finanţărilor pentru consum, unde activau prin brandul CitiFinancial.
Americanii ţintesc însă clientela affluent, cu venituri peste medie. Oferta Citi este structurată în două segmente - CitiOne, pentru clienţi cu lichidităţi de cel puţin 5.000 de dolari (15.000 de lei) şi CitiGold, pentru cei cu averi lichide de peste 50.000 de dolari (150.000 de lei). Butac va fi responsabilă de portofoliul de clienţi incluşi în segmentul CitiGold.
La Bancpost, pe lângă postul de şef al diviziei de private banking, Butac a fost şi membru în board-urile EFG Eurobank Securities şi EFG Eurobank Corporate Finance. Înainte de a colabora cu grecii, ea condusese divizia locală de servicii financiare a olandezilor de la ABN Amro, iar anterior lucrase în BNR.
Americanii de la Citi au adus-o la conducerea diviziei de wealth management pe Claudia Butac, care în ultimii doi ani a avut o poziţie similară în cadrul Bancpost, o bancă de top zece. Citi a lansat în toamna anului 2009 o ofertă completă de produse şi servicii pentru segmentul de retail, după ce mult timp rămăseseră concentraţi pe nişa finanţărilor pentru consum, unde activau prin brandul CitiFinancial.
Americanii ţintesc însă clientela affluent, cu venituri peste medie. Oferta Citi este structurată în două segmente - CitiOne, pentru clienţi cu lichidităţi de cel puţin 5.000 de dolari (15.000 de lei) şi CitiGold, pentru cei cu averi lichide de peste 50.000 de dolari (150.000 de lei). Butac va fi responsabilă de portofoliul de clienţi incluşi în segmentul CitiGold.
La