Ultima data cand "Avionul Sfarsitului Lumii" a incercat sa salveze liderii americani a fost in timpul atentatelor din 11 septembrie 2001. "Doomsday Plane", cum ii este numele in engleza, are multe lucruri in comun cu Air Force One, aeronava de toate zilele a lui Barack Obama. Marea diferenta este, insa, ca e dotat de asa maniera incat sa fie un centru mobil de comanda al armatei americane, in caz de atac nuclear sau alte catastrofe. Odata adunati in acest avion, liderii americani pot activa rachete nucleare si pot lua legatura pana si cu echipajele de pe submarine. Un singur lucru lipseste de la bordul aeronavei de 223 de milioane de dolari: dusul.
Cu ce se lauda super avionul:
- viteza de 1.000 de km/h ; - poate fi alimentat din aer, deci poate sa aiba un zbor continuu de zile intregi;
- tone de echipamente electronice de ultima generatie;
- patru motoare, de cate 26,2 tone fiecare;
- peretii sunt, de fapt, scuturi antiracheta;
- rezista chiar si impactului cu un meteorit;
- e gata de decolare oricand.
Ultima data cand "Avionul Sfarsitului Lumii" a incercat sa salveze liderii americani a fost in timpul atentatelor din 11 septembrie 2001. "Doomsday Plane", cum ii este numele in engleza, are multe lucruri in comun cu Air Force One, aeronava de toate zilele a lui Barack Obama. Marea diferenta este, insa, ca e dotat de asa maniera incat sa fie un centru mobil de comanda al armatei americane, in caz de atac nuclear sau alte catastrofe. Odata adunati in acest avion, liderii americani pot activa rachete nucleare si pot lua legatura pana si cu echipajele de pe submarine. Un singur lucru lipseste de la bordul aeronavei de 223 de milioane de dolari: dusul.
Cu ce se lauda super avionul:
- viteza de 1.000 de km/h ; - poate fi alimentat din aer, deci poate sa aiba un zbor continuu