O noua versiune de Google Panda, avand la baza algoritmurile mecanismelor Google, se pregateste de start, a anuntat Matt Cutts, seful departamentului SEO al companiei, in cadrul Search Marketing eXpo Advanced, din Seattle.
Anuntul reprezinta o punctualizare importanta a eforturilor depuse de Google in imbunatatirea performantelor propriului motor si vine la scurt timp dupa lansarea unui alt update pentru Google Panda, relateaza Cnet.
In acest context, Cutts subliniaza ca Panda 2.2. nu va crea neplaceri pentru majoritatea site-urilor, ci doar pentru acelea care abunda in continuturi de slaba relevanta, care vor fi penalizate cu adevarat.
Obiectivul este tocmai de a inlatura ceva murdarie din SERP (Search Engine Results Page), oferind astfel mai mult spatiu site-urilor de calitate cu continuturi originale, reducerea advertising-ului excesiv intesat de keywords, precum si alte elemente care ar putea genera raspunsuri artificiale ale motorului de cautare.
De asemenea, mai multe udate-uri de Panda sunt pe cale sa apara succesiv, cu scopul de a optimiza performantele Google si de a conferi motorului sau un plus de imprevizibilitate pentru a impiedica tentativele de manipulare a traficului.
Ursuletii vorbesc deocamdata preponderent engleza: noul algoritm va fi disponibil la nivel international cat mai curand posibil, dar Matt Cutts nu a oferit detalii suplimentare in acest sens, precizeaza sursa.
O noua versiune de Google Panda, avand la baza algoritmurile mecanismelor Google, se pregateste de start, a anuntat Matt Cutts, seful departamentului SEO al companiei, in cadrul Search Marketing eXpo Advanced, din Seattle.
Anuntul reprezinta o punctualizare importanta a eforturilor depuse de Google in imbunatatirea performantelor propriului motor si vine la scurt timp dupa lansarea unui alt up