Expoziţie de reclame vechi româneşti
Ajuns la cea de-a şasea ediţie, "Street Delivery", festival urban desfăşurat în perioada 10-12 iunie 2011, proiect demarat de Cărtureşti şi Ordinul Arhitecţilor din România, atrage în fiecare an pe Strada Arthur Verona, închisă timp de trei zile traficului rutier, peste 20.000 de pietoni. "Street Delivery" îşi propune să fie un exerciţiu alternativ de locuire a spaţiului public, o platformă de promovare a iniţiativelor civice şi artistice definitorii pentru un Bucureşti european. Sunt propuse evenimente din domenii diverse: arhitectură, muzică, street art, performance, târg de purici, expoziţii, filme, ateliere (urbanism, stencil, bandă desenată, design grafic).
ICR va fi prezent la "Street Delivery" cu un stand şi o serie de evenimente: o expoziţie multimedia, o proiecţie de filme, un concert fado şi un picnic multicultural.
Astăzi, ora 19.00, la Ceainăria Cărtureşti va fi vernisată o expoziţie multimedia de "Reclame vechi româneşti", ce prezintă manifestări publicitare din perioada 1860-1989: ziare, broşuri, obiecte din colecţia Florian Ciobanu, precum şi spoturi video. Campanii integrate din 1938 pentru "Fabrica de ciocolată şi produse zaharoase Regina Maria" sau pentru faimoasa bere "Bragadiru", reclame la săpunul "Pisica", nectarul "Mamaia", dar şi scurtmetraje pentru promovarea turismului românesc (Sighişoara, Dracula) se vor regăsi în cuprinsul acestei expoziţii-eveniment deschise până pe 30 iunie 2011.
Şi tot astăzi, în Grădina Verona, de la ora 21.00, sub genericul "Natura contradictorie a Bucureştiului", vor fi proiectate două scurtmetraje documentare cu tematică urbană: "City Skills 4 Life" de Gabriela Massaci & Eugen Ciocan şi "Casa Poporului 3+5" de Dorin Ştefan. Cele două filme au fost prezentate în premieră la Bienala de Arhitectură de la Londra în 2010.
"City Skills 4 Life" (Tehnici urbane