Haris Hanif (foto), 49 de ani, cel care a dezvoltat operaţiunile de retail ale fostei ABN Amro România şi le-a condus până în aprilie 2010, a trecut în consultanţă, la KPMG, după aproape două decenii în care activase în sistemul bancar. Hanif nu a plecat însă din ţară şi nici nu s-a îndepărtat prea mult de sistemul bancar, preluând în cadrul KPMG România poziţia de managing director al echipei de consilieri în domeniul bancar.
Decizia de a începe o nouă experienţă pe plan local vine în contradicţie cu ce spunea pentru ZF în vara lui 2005, la puţin timp după ce pusese piciorul în România, când spunea că nu are de gând să rămână aici mai mult de trei-patru ani.
La fosta ABN Amro Hanif a implementat un model nou de abordare a pieţei de retail - fără o prezenţă teritorială semnificativă, distribuirea produselor fiind aproape exclusiv în sarcina unei forţe mobile de vânzări. La sfârşitul anului 2008 activele pe retail ale băncii ajunseseră la 584 milioane de lire (circa 610 mil. euro). În 2008 banca a fost preluată de grupul britanic Royal Bank of Scotland, naţionalizat în 2009 pe fondul pierderilor enorme.
Haris Hanif (foto), 49 de ani, cel care a dezvoltat operaţiunile de retail ale fostei ABN Amro România şi le-a condus până în aprilie 2010, a trecut în consultanţă, la KPMG, după aproape două decenii în care activase în sistemul bancar. Hanif nu a plecat însă din ţară şi nici nu s-a îndepărtat prea mult de sistemul bancar, preluând în cadrul KPMG România poziţia de managing director al echipei de consilieri în domeniul bancar.
Decizia de a începe o nouă experienţă pe plan local vine în contradicţie cu ce spunea pentru ZF în vara lui 2005, la puţin timp după ce pusese piciorul în România, când spunea că nu are de gând să rămână aici mai mult de trei-patru ani.
La fosta ABN Amro Hanif a implementat un model nou de abordare a pieţei de retail