Retailerul Mega Image, ce deţine pe piaţa locală supermarketurile Mega Image, magazinele de tip discount Red Market şi magazinele de proximitate Shop & Go, va investi 50 de milioane de euro în acest an în dezvoltarea operaţiunilor de pe piaţa românească.
Suma include atât deschiderile de magazine noi, rebrandingul şi modernizarea celor deja existente, cât şi construcţia unui depozit de 40.000 de metri pătraţi în Popeşti-Leordeni. Lucrările la acest depozit au început de anul trecut, astfel că în bugetul de investiţii din acest an este inclusă doar o parte a sumei totale necesare.
Mega Image va miza şi în acest an pe expansiune, astfel, dacă până acum au fost deschise opt magazine, până la finalul anului vor fi inaugurate alte 15 unităţi, reţeaua urmând a ajunge la un total de 94 de magazine. Compania accelerează astfel expansiunea la 23 de unităţi faţă de 21 anul trecut.
Belgienii vor miza în special pe deschiderea de supermarketuri Mega Image, care vor fi amplasate în Bucureşti sau la periferia Capitalei.
În prezent Mega Image operează în România 66 de supermarketuri Mega Image, 11 magazine de tip discount Red Market şi două magazine de tip convenience Shop & Go. Până la finalul anului compania va rămâne cu două branduri, magazinele Red Market urmând a fi rebranduite în Mega Image. Reprezentanţii companiei spun că preferă să rămână cu acest brand pentru că va fi mai uşor de gestionat. "Începând din acest an magazinele Red Market vor începe să fie operate sub brandul Mega Image, păstrându-se însă în interior conceptul de discount supermarket, cu uşoare ajustări", spun reprezentanţii Mega Image fără a da detalii despre ce ajustări este vorba.
Mega Image este al doilea retailer care a decis să reducă numărul de branduri de pe piaţa locală, după Carrefour, care a rebranduit supermarketurile Carrefour Expres