Ce face BMW când nu mai are numere pentru maşinile sale? Redenumeşte seriile. Dacă acum câteva zile bavarezii au lansat noua Serie 1, best-sellerul companiei, nemţii s-au gândit ca varianta coupe, cabriolet şi supersportivele M ale mezinei să aibă indicativul 2.
După ce au înregistrat ca marcă înregistrată indicativele 228,230, 235 şi M2, totul a devenit oficial: BMW va mai avea o serie - 2. Nemţii vor să impună o identitate proprie pentru Seria 2, iar în timp, se doreşte ca modelele din această serie să-şi dezvolte individualitatea şi mai mult.
Seria 2 va avea o variantă de bază, un coupe derivat din Seria 1, un cabrio, o variantă M coupe, iar în viitor, nemţii anunţă şi o variantă M 2 cabrio.
BMW Seria 2 va fi comercializată atât în Europa, cât şi în America. Încă nu au fost comunicate detalii privind prezenţa pe alte pieţe, dar dacă ne gândim la expansiunea companiilor auto în China, e foarte probabil ca noua serie să devină o "maşină globală".
Constructorul din Munchen pregăteşte o adevărată avalanşă de noutăţi. Dacă unele sunt doar evoluţii ale unor modele deja existente, altele sunt maşini cu totul şi cu totul noi.
De la un posibil SUV gigant cu 7 locuri (X7), Seria 4 şi până la noul brand "i", BMW se pregăteşte să schimbe industria auto prin inovaţie, dar şi prin echilibrul dintre plăcerea de a conduce, performanţe dinamice ridicate şi tendinţa globală de eficientizare ale costurilor de producţie şi consum de combustibil.
Ce face BMW când nu mai are numere pentru maşinile sale? Redenumeşte seriile. Dacă acum câteva zile bavarezii au lansat noua Serie 1, best-sellerul companiei, nemţii s-au gândit ca varianta coupe, cabriolet şi supersportivele M ale mezinei să aibă indicativul 2.
După ce au înregistrat ca marcă înregistrată indicativele 228,230, 235 şi M2, totul a devenit oficial: BMW va mai avea o serie - 2. Nemţii vor