Chevrolet şi-a reconfirmat supremaţia în WTCC la Magyorod, altreilea punct de interes al Ungariei după Dunăre şi lacul Balaton.În casa Formulei 1, primul circuit construit în afara "cortinei defier", în 1986, la Hungaroring.
Povestea de amor a lui "Chevy" cu WTCC a început de la primaprivire. 2005, prima cursă. Primul campionat. "Visam să câştigăm oetapă în primul an, iar în doi ani să ajungem la titlu", trădeazăstartul poveştii Eric Neve. Ai jura că-i irlandez! "Nici poveste,Eric e francez şi e team-managerul nostru", râde un membru din celmai en-vogue staff din WTCC, RML - Chevrolet Team. E omul cu care"Chevy" reuşea în mai 2006 primul succes. La 14 luni de la primacursă. Şi de aici a început dominaţia. Fructul poveştii de dragostecu care Chevrolet îşi onorează istoria de constructor auto.
Care-itrucul?
"Acum sunt cei mai buni. Şi-au făcut temele. Cu patru-cinci luniînainte de ceilalţi şi-au construit noul motor (1.6 T), pentru a seadapta la noile schimbări de regulament în privinţa motorizării".Aceasta este explicaţia cu care Marcelo Lotti, managerul FIA pentruWTCC, urcă pe piedestal startul furibund de sezon pentru Chevrolet.BMW, Volvo şi Seat au ratat startul. La anul «umblă vorba» că Fordşi-a pregătit un Focus cu care să atace supremaţia. Doar nu degeabachiar şi San Francisco îşi lustruieşte porţile pentru a le deschideWTCC-ul.
No.1 TRIO - Huff, Müller, Menu...
Tripleta de aur a lui "Chevy" în WTCC? Müller, Huff, Menu! Cuprecizie japoneză, furnicarul din standul lor are fiecare detaliupus la punct. De la pneuri până la bateriile pentru staţiile deemisie-recepţie. De aici porneşte totul. Punct cu punct. Până la322! Exact numărul cu care Chevrolet domină WTCC la constructoridupă cursa de la Hungaroring, acolo unde Menu şi Müller au câştigatcele două curse! Cu un loc 4 în prima cursă şi un loc 2 în a doua,Rob Huff face le