Cu grad de comisar la vremea la care l-a dat pe mâna Anticorupţiei pe şeful şi prietenul său, comisarul şef Ioan Bucur (şeful Poliţiei Transporturi la momentul acela), în prezent Adrian Feraru a fost avansat la gradul de comisar şef.
Poliţistul îşi desfăşoară activitatea la Grupul de Nave Mangalia din cadrul Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Constanţa. Cu un loc călduţ şi posibilităţi de avansare (cel puţin în grad, după cum s-a văzut), comisarul şef Feraru pare să se fi detaşat total de mega-scandalul pe care l-a creat la Secţia Regională a Poliţiei Transporturi Constanţa în urmă cu aproape patru ani, când l-a denunţat pe şeful său, Ioan Bucur, că i-a cerut şpagă. Între timp, Bucur a fost închis şi condamnat, iar comisarul Feraru a fost avansat la gradul de comisar şef. Şi-a găsit un loc la Poliţia de Frontieră, iar cariera de poliţist merge înainte. De altfel, după cum menţionat şi în ediţiile anterioare, Adrian Feraru se află printre angajaţii „răzvrătiţi" ai Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Constanţa, numele său figurând de alte zeci de nume ale lucrătorilor de la Frontieră, într-un proces intentat instituţiei pentru drepturi salariale. Cu grad de comisar la vremea la care l-a dat pe mâna Anticorupţiei pe şeful şi prietenul său, comisarul şef Ioan Bucur (şeful Poliţiei Transporturi la momentul acela), în prezent Adrian Feraru a fost avansat la gradul de comisar şef.
Poliţistul îşi desfăşoară activitatea la Grupul de Nave Mangalia din cadrul Inspectoratului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Constanţa. Cu un loc călduţ şi posibilităţi de avansare (cel puţin în grad, după cum s-a văzut), comisarul şef Feraru pare să se fi detaşat total de mega-scandalul pe care l-a creat la Secţia Regională a Poliţiei Transporturi Constanţa în urmă cu aproape patru ani, când l-a denunţat pe şeful său, Ioan Bucur, că i-a cerut şpagă. Între