Planul de expansiune a mărcilor la nivel mondial ale lanțului hotelier Hilton include și România. Astfel, pe termen lung, compania intenționează să atârne unul din brandurile Hilton Worldwide pe cel puțin 20-30 de hoteluri din ţară.
Gigantul hotelier Hilton Worldwide își întărește prezența în România prin inaugurarea, anul acesta, a trei noi hoteluri afiliate brandului Double Tree. Prima unitate se va deschide în iulie, la București, urmată fiind de lansarea de la Ploiești (rebranduirea hotelului Prahova Plaza aparținând omului de afaceri Doru Morcovescu), respectiv inaugurarea hotelului de la Oradea.
Planurile pentru 2012 includ alte două inaugurări, acestea fiind Hampton Brașov (în parteneriat cu fondul de investiții Future Invest), Hampton Cluj-Napoca (în parteneriat cu o companie românească ce activează în sectorul sănătății).Odată deschise aceste cinci noi unități, Hilton Worldwide va totaliza șapte hoteluri în România, mai mult decât orice alt lanț internațional prezent pe plan local.
Niciunul dintre cele cinci viitoare hoteluri ale Hilton nu va fi însă inaugurat în parteneriat cu omul de afaceri George Copos, care discuta la începutul acestui an afilierea proaspăt renovatului hotel Sport din Poiana Brașov la brandul Double Tree. „Nu negociem în acest moment cu domnul Copos. Avem însă discuții avansate cu alţi câțiva investitori pentru hoteluri în Timișoara, Iași și Constanța“, declară pentru Capital Didier Martin, vicepreședinte operațiuni Hilton Worldwide Europa de Est, Turcia, Rusia și Israel.
Deși negocierile purtate vizează și un posibil hotel pe litoral, afilierea unei unități din acea zonă la unul dintre brandurile grupului rămâne de văzut. „Brandurile internaționale vor veni pe litoral, însă până la acel moment trebuie dezvoltată infrastructura, iar stațiunile trebuie să dispună de cluburi de golf, respectiv servicii de s