Ford incepeansamblarea primelor prototipuri de B-Max "made in Romania" Ford a inceput la uzina de la Craiova productia primelor prototipuri B-Max realizate in Romania, urmand ca pe durataverii sa asambleze peste 70 deastfel de masini, au declaratpentru Mediafax surse apropiateconstructorului auto.
Kit-urile de asamblare a prototipului B-Max provin de la uzinele Ford dinGermania, unde aufost produse modelele de prezentare a modelului la Salonul Auto de la Geneva.
Prototipurile lacare lucreaza angajatii Ford Craiova vor fi testate in urmatoarele luni inBelgia, la centrul Ford de incercari din Lommel, precum si in tari cu forme declima extrema. De asemenea, masinile de test vor putea fi vazute in acesta varasi pe soselele din Romania. Dupa finalizarea etapelor de incercari, masinilevor fi distruse in intregime.Testele cuprototipurile noului model sunt premergatoare inceperii productiei de serie aautomobilului, programata pentru prima parte a anului viitor.
DailyBusiness Video: Ford B-Max
Productiaincepe in primavara lui 2012
"Productiamasinii de clasa mica va incepe in primavara lui 2012 si tot in 2012 va fiprodus si motorul eco-boost", a declarat, joi, Nadia Crisan, membru inConsiliul de Administratie al Ford Romania.
Este prima confirmare oficiala faptului ca Ford si-a amanat, din nou, planurileprivind investitia de la Craiova. Modelul ar fi trebuitlansat, initial, in 2010, iar apoi s-a spus ca va fi produs din toamna acestuian.
De ce ezita Ford sa inceapaproductia noului model? Raspunsul este unul simplu. Americanii se tem saproduca pe stoc, in conditiile in care cererea de automobile este, incontinuare, sub nivelul anticipat in 2007, cand au preluat fabrica de laCraiova. De la nivelul de 17,5 milioane de automobile pe an, piata automondiala a scazut, in prezent, la jumatate.