Ford a început la uzina de la Craiova producţia primelor prototipuri B-Max (foto) realizate în România, urmând ca pe durata verii să asambleze peste 70 de astfel de maşini, au declarat pentru MEDIAFAX surse apropiate constructorului auto. Kit-urile de asamblare a prototipului B-Max provin de la uzinele Ford din Germania, unde au fost produse modelele de prezentare a modelului la Salonul Auto de la Geneva.
Prototipurile la care lucrează angajaţii Ford Craiova vor fi testate în următoarele luni în Belgia, la centrul Ford de încercări din Lommel, precum şi în ţări cu forme de climă extremă. De asemenea, maşinile de test vor putea fi văzute în acestă vară şi pe şoselele din România. După finalizarea etapelor de încercări, maşinile vor fi distruse în întregime. Testele cu prototipurile noului model sunt premergătoare începerii producţiei de serie a automobilului, programată pentru prima parte a anului viitor.
B-Max este un monovolum de clasă mică, model al cărui concept a fost prezentat pe 1 martie la Salonul Auto de la Geneva. B-Max va fi construit exclusiv în România. Uzina Ford de la Craiova a produs în primele patru luni ale acestui an aproape 3.000 de unităţi din modelul de autoutilitară uşoară Transit Connect.
Ford a început la uzina de la Craiova producţia primelor prototipuri B-Max (foto) realizate în România, urmând ca pe durata verii să asambleze peste 70 de astfel de maşini, au declarat pentru MEDIAFAX surse apropiate constructorului auto. Kit-urile de asamblare a prototipului B-Max provin de la uzinele Ford din Germania, unde au fost produse modelele de prezentare a modelului la Salonul Auto de la Geneva.
Prototipurile la care lucrează angajaţii Ford Craiova vor fi testate în următoarele luni în Belgia, la centrul Ford de încercări din Lommel, precum şi în ţări cu forme de climă extremă. De asemenea, maşinile de test vor putea fi văzut