Logitech intrevede un posibil balans al pietei in sectorul tehnologiei digitale in urma acordurilor dintre companiile Microsoft si Skype, din care ar avea doar de castigat.
Grupul producator de hardware pentru videoconferinte este pregatit sa intre la randul sau in joc, convins ca ar putea deveni un element in masura sa impuna definitiv videoconferintele in sectorul business, relateaza Webnews.
Craig Malloy, co-fondator al unitatii LifeSize din cadrul Logitech, respinge abordarea negativa a subiectului, precizand ca Logitech nu poate avea decat avantaje din parteneriatul Microsoft-Skype, care constituie de fapt o oportunitate pentru dezvoltarea relatiilor business in acest domeniu.
"Logitech considera ca dimensiunea profesionala a comunicarii se poate alatura si poate coexista cu o noua versiune Skype, mai putin exigenta, mai simpla", a declarat el, potrivit sursei citate.
In acest context, piata de webcam si aparatura profesionala nu va fi calcata in picioare, ci va evolua intr-o directie in care Logitech va stii sa identifice deschiderea unor noi drumuri constructive, a unor oportunitati de afaceri cu potential remarcabil.
Este dificil de stabilit daca Logitech si-a exprimat astfel convingerile cele mai profunde sau afirmatiile raman la nivel de pura speculatie, dar "magnitudinea" operatiunii de 8,5 miliarde de dolari va atrage dupa sine transformari inevitabile pe o raza ampla, subliniaza sursa.
Logitech intrevede un posibil balans al pietei in sectorul tehnologiei digitale in urma acordurilor dintre companiile Microsoft si Skype, din care ar avea doar de castigat.
Grupul producator de hardware pentru videoconferinte este pregatit sa intre la randul sau in joc, convins ca ar putea deveni un element in masura sa impuna definitiv videoconferintele in sectorul business, relateaz