Joe Jackson vrea să lanseze două parfumuri cu numele fiului său, deşi nu deţine drepturile necesare. La doi ani după moartea lui Michael, tatăl lui lansează noi produse care poartă numele megastarului şi nu este singurul care face profit de pe urma tragediei.
Două parfumuri create de tatăl Regelui pop - Jackson Tribute, destinat bărbaţilor, şi Jackson Legend, destinat femeilor - sunt gata să fie lansate pe piaţă. Aromele au fost concepute de patriarhul Jackson, în vârstă de 82 de ani, în parteneriat cu parfumierul Franck Rouas. Motivul amânării lansării ţine de firma Bravado, cea care deţine drepturile comerciale pentru numele lui Michael Jackson. Oficialii acesteia l-au dat în judecată pe Joe Jackson şi pe partenerul său de afaceri. În motivaţia procesului, tatăl lui Michael şi Rouas au fost numiţi „distribuitori fără licenţă".
Şefii de la Bravado au cerut Curţii să oprească vânzarea celor două parfumuri şi să le acorde despăgubiri în valoare de 150.000 de dolari şi 750 de dolari pentru fiecare dată când numele parfumurilor au fost menţionate. Joe Jackson şi Rouas au apărut împreună la o conferinţă de presă din Las Vegas, la sfârşitul săptămânii trecute, unde ar fi trebuit să aibă loc lansarea oficială. Tensiunile dintre ei erau evidente, potrivit contactmusic.com, mai ales pentru că cei doi au refuzat să vorbească despre parfumurile lor.
Jackson le-a mărturisit reporterilor că evită să vorbească cu Rouas şi că nu există o dată fixată la care produsele vor intra în magazine. „Nu-mi place felul în care face lucrurile. Dar iniţiativa de a crea parfumurile îmi aparţine mie, aşa că planul continuă", a declarat Jackson pentru AFP, atunci când a fost întrebat de relaţia cu Rouas. „Eu sunt tatăl, el a fost fiul meu, aşa că pot decide ce să fac, în numele lui şi în onoarea lui... Există multe interese în jurul moştenirii lăsate de fiul meu, com