Alimentarea avioanelor cu biocombustibil a primit undă verde din partea Asociaţiei de Transport Aerian (ATA) din SUA, ceea ce le va permite companiilor aeriene să-şi reducă costurile. Acest aspect s-ar putea reflecta şi în preţul biletelor de avion.
ATA a aprobat utilizarea unui amestec de combustibil, care poate conţine până la 50% deşeuri organice, alege sau resturi de lemn, pentru cursele de pasageri. Companiile care vor opta pentru un astfel de combustibil îşi vor reduce costurile, potrivit FastCompany.com.
În prezent, un baril de combustibil pentru avioane costă 131 de dolari, în timp ce carburantul pe bază de alge costă 50 de dolari. Un alt tip de biocarburant pentru avioane are preţuri cuprinse între 50 şi 80 de dolari pe baril.
Compania aeriană Lufthansa intenţionează să testeze timp de şase luni un biocombustibil pentru alimentarea unui singur motor, pe cursele de pe ruta Hamburg-Frankfurt.
Alimentarea avioanelor cu biocombustibil a primit undă verde din partea Asociaţiei de Transport Aerian (ATA) din SUA, ceea ce le va permite companiilor aeriene să-şi reducă costurile. Acest aspect s-ar putea reflecta şi în preţul biletelor de avion.
ATA a aprobat utilizarea unui amestec de combustibil, care poate conţine până la 50% deşeuri organice, alege sau resturi de lemn, pentru cursele de pasageri. Companiile care vor opta pentru un astfel de combustibil îşi vor reduce costurile, potrivit FastCompany.com.
În prezent, un baril de combustibil pentru avioane costă 131 de dolari, în timp ce carburantul pe bază de alge costă 50 de dolari. Un alt tip de biocarburant pentru avioane are preţuri cuprinse între 50 şi 80 de dolari pe baril.
Compania aeriană Lufthansa intenţionează să testeze timp de şase luni un biocombustibil pentru alimentarea unui singur motor, pe cursele de pe ruta Hamburg-Frankfurt.