Campania de publicitate realizată de McCann Erickson pentru lanțul de magazine Dedeman, „Every change helps”, a fost premiată cu trofeul Grand Effie, în cadrul galei de la începutul acestei săptămâni. Cele mai multe premii au fost câștigate de agențiile McCann Erickson și Graffiti BBDO, fiecare plecând acasă cu câte cinci trofee. Premiile Effie recompensează campaniile care au obţinut rezultate excelente, bazându-se pe idei creative şi strategii inovatoare.
„Au fost acordate 36 de premii, de două ori mai multe față de anul trecut”, a declarat, pentru Capital, Victor Dobre, director general al International Advertising Association (IAA). „Gala a fost echilibrată, au fost premiate mai multe agenții. Anul acesta au fost multe campanii foarte bune în concurs, se vede că lumea a iești din amorțeala de după criză”, a mai spus el.
Astfel, McCann Erickson a câştigat 2 trofee de Aur (în categoria Telecommunications Internet & Data pentru Vodafone – “The Wedding” şi în categoria Retail pentru Dedeman – “Every Change Helps”) şi 2 trofee Silver, ambele pentru Rom – “American Rom” în categoriile Food Products şi Media Efficiency). La acestea se adaugă trofeul Grand Effie câştigat pentru campania Dedeman.
Graffiti BBDO a primit 3 trofee de Bronz (în categoria Durables pentru Dacia – “Agent Dacia avantaj”, în categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT – “Upgraded City” şi în categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet – “Telcu Family 3D Clicknet” ), 1 trofeu de Argint (în categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce – “Telcu Family 3D Voce”) şi un Aur (în categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru Salvează Vieţi – campania “Don’t Ignore Me”).
„Ediţia din acest an a ieşit mai bine decât ne-am aşteptat, atât din punct de vedere al lucr