France Telecom, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicaţii din lume, a intrat pe piaţa de telefonie mobilă din România în anul 1996 prin compania MobilRom, care a trecut în anul 2002 la brandul Orange.
Subsidiara locală a gigantului francez este cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă din România după veniturile, cifra de afaceri şi numărul de clienţi din anul 2010.
Orange a închis anul 2010 cu venituri totale de 973 mil. euro şi peste 10,4 milioane de clienţi. Compania franceză a fost în anul 2010 lider în ceea ce priveşte numărul net de abonaţi noi, ca urmare a evoluţiei bune înregistrate pe piaţă de noile planuri tarifare lansate în 2009 de operator. Orange susţine că în 2010 a înregistrat un număr net de 78.000 de abonaţi noi, faţă de 34.000 în cazul britanicilor de la Vodafone şi o pierdere de 32.000 a Cosmote România. Orange este numărul unu pe piaţă din punctul de vedere al numărului de utilizatori, cu o cotă de 36,7%.
Numărul de abonaţi ai Orange a crescut cu 78.000, în principal pe segmentul consumer. Numărul de abonaţi din mediul de business a avansat cu 7.000, potrivit raportului. "Rata de deconectare a abonaţilor a scăzut cu cinci puncte procentuale." Pe de altă parte, numărul de clienţi la serviciile de net mobil a crescut cu 11,2%, în principal pe segmentul business (Ă14,1%).
În ceea ce priveşte obiectivele pentru anul 2011 Orange afirmă că acestea sunt de a-şi menţine cota de piaţă valorică, de a rămâne lider în ce priveşte lupta pentru clienţi cu abonament şi mărirea veniturilor de la clienţii business şi ai cartelelor prepay, care au fost loviţi puternic de recesiune.
Orange precizează că în anul 2010 aproximativ 6% din vânzări au fost realizate prin magazinul online de pe pagina web a companiei. Compania avea la finele anului 2010 un număr de 99 de magazine proprii şi "o vastă