Agenţia de publicitate McCann Erickson a fost premiată cu un Grand Effie pentru campania la retailerul Dedeman în cadrul galei Effie, eveniment ce premiază eficienţa campaniilor de comunicare.
McCann Erickson a mai câştigat un trofeu de aur pentru campania „Nunta" (Vodafone) şi două de argint pentru campania „American Rom". Anul acesta a fost bun pentru industria de publicitate, fiind acordate 37 de trofee, la care se adaugă şi Grand Effie. Graffiti BBDO a atras cinci trofee - trei de bronz, unul de argint şi altul de aur. Agenţia Odyssey Communication a atras la rândul său trei trofee, două de argint şi unul de aur. Două dintre premii au fost atrase de aceeaşi campanie: „Concert la injectoare".
Al treilea premiu, un argint, a fost acordat pentru strategia şi rezultatele campaniei de lansarea Mic.ro, în categoria Produse sau Servicii nou-lansate. În cadrul competiţiei care premiază eficienţa au mai fost acordate trofee agenţiilor 23 Communication Ideas, Brand Tailors, Bridge Communication, CAP, Cohn&Jansen JWT, GAV, GMP Advertising, Grey Worldwide România, Leo Burnett&Targett, Next Advertising, Ogilvy&Mather, Ogilvy One, Papaya, Propaganda, Publici România, Sister şi Webstyler. La festivalul de anul acesta au fost înscrise 79 de campanii din partea a 25 de agenţii. „Adevărul" şi „Forbes" au fost partenerii media ai evenimentului.