Ioana Fazakas, proprietara magazinului Chouette din Mureş Mall, a avut iniţiativa organizării unui eveniment prin care să atragă atenţia asupra produselor româneşti. Invitaţii prezenţi joi, 9 iunie, la Complexul Stejeriş – Vaţman, s-au putut convinge că moda românească le poate oferi branduri care să-i satisfacă şi să-i potenţeze spre succes. Farmecul, eleganţa şi seducţia au fost elementele unei seri ce a consolidat includerea obligatorie a magazinului Chouette în itinerariul pasionaţilor de shopping.
Reporter: De când există Chouette şi care este conceptul?
Ioana Fazakas: Magazinul este deschis din 26 noiembrie 2010 şi oferă doar produse fabricate în România. În momentul de faţă am 11 branduri româneşti, de la încălţăminte, genţi, accesorii, îmbrăcăminte. Din mai multe branduri am făcut un brand complet: Chouette. Produsele sunt în magazin, dar există şi posibilitatea ca designerii să creeze special pentru clienţi, pot veni şi să-şi comande o piesă doar pentru ei, unicat.
Rep.: Care a fost motivaţia pentru o seară “Made in România”?
I.F.: Aceeaşi pentru care am deschis magazinul. am simţit o nevoie majoră pe piaţa din Târgu-Mureş de aşa ceva, brandul românesc, brandurile mari, lipseau cu desăvârşire pe piaţa din Târgu-Mureş, am simţit că totuşi populaţia are nevoie de aşa ceva. Noi, producătorii români, ne cunoaştem de foarte mulţi ani, şi participând la expoziţii internaţionale, cel puţin opt pe an, ne întâlnim de multe ori. Afară suntem foarte iubiţi, foarte căutaţi, în Europa dar şi mai departe. am fost în China, am fost în Canada, Las Vegas, etc. şi acolo, mai ales românii ne aşteaptă foarte tare. Am avut foarte multe emoţii dar mă bucur că am realizat acest eveniment, mulţumesc gazdei mele Stejeriş – Vaţman şi partenerilor din proiect. Cu siguranţă vom mai organiza prezentări de acest gen.
Branduri incluse şi prezentate în even