Dupa un an de la preluarea de catre Sanoma, portalul imobiliar MagazinulDeCase.ro a decis sa-si extinda serviciile si pentru agentiile imobiliare, renuntand la modelul anunturilor postate exclusiv de proprietari.
Sanoma Digital Romania, o companie subsidiara a Sanoma Magazines International, a cumparat in vara anului trecut portalul imobiliar MagazinulDeCase.ro. La acea vreme, Adina Vasilescu, new media publisher in cadrul Sanoma Hearst Romania, spunea ca modelul de functionare a portalului, respectiv anunturi postate exclusiv de proprietari, va fi pastrat cel putin inca un an.
Recent insa, MagazinulDeCase.ro a decis sa-si extinda serviciile si pe piata agentiilor imobiliare, care vor avea voie sa posteze cel mult 200 de anunturi/luna, in schimbul unei sume de pana in 250 euro/100 de anunturi.
Colaborarea cu agentiile imobiliare va fi limitata, portalul alegand, dupa propriile criterii, doar anumite agentii. Spre exemplu, in Bucuresti, au fost alese deja 20 de agentii, targetul propus fiind de 30-35 de agentii, astfel incat la nivelul intregii tari sa fie sortate cel mult 100 de agentii imobiliare.
Motivele care au dus la reorientarea portalului catre agentiile imobiliare, spune Florin Pravai, project director al MagazinulDeCase.ro, au fost legate de cresterea numarul de anunturi de la 1.000 de anunturi/luna la 8.000 de anunturi/luna.
“Am incercat sa mai punem ceva in plus: cumparatorii isi doresc anunturi mai multe, cu preturi cat mai bune. Vom avea insa un numar limitat atat pentru agentiile imobiliare colaboratoare, cat si pentru volumul de anunturi pe care acestea le vor posta. Clientii vor putea alege o agentie care activeaza strict pe zona lor de interes, de exemplu Drumul Taberei, si vor putea da feedback despre serviciile agentiei cu pricina”, a explicat Florin Pravai.
Printre agentiile imobiliare care vor posta anun