Afla cu ce sunt diferiti romanii de alti europeni atunci cand achizitioneaza bijuterii la moda, din punctul de vedere al Alexandrei Popescu, director general Perideo International, firma care detine franciza Oxette in Romania
Desi abia am iesit din recesiune, unele segmente de piata nu au fost atat de afectate de criza din ultimii ani, iar industria bijuteriilor este una dintre ele, potrivit managerului Oxette.
“Cand a venit criza, noi ne-am inarmat cu rabdare, mai ales ca toata lumea spunea ca 2010 o sa fie un an greu, dar, in mod surprinzator, pentru noi 2010 a fost un an foarte bun. Am avut cresteri de 30%- 40% de puncte pe unitate, desi tocmai deschisesem un magazin nou si ne asteptam ca vanzarile sa nu fie extraordinare”, afirma Alexandra Popescu (foto).
Astfel, compania a avut, in 2010, afaceri de peste un milion de euro, potrivit managerului de tara.
“Pentru noi un an de criza a fost 2008, a fost un an dificil, cand am deschis magazinul din Baneasa, cu o investitie foarte mare, de 250.000 euro. Anul 2010 a fost un mare succes pentru noi, mai ales ca am deschis doua magazine noi, in Bucuresti si in Cluj, si am atacat o cu totul alta piata fata de ce am avut pana acum. Piata din Cluj este foarte diferita de cea din Bucuresti si fata de cea din Constanta. Clujenii sunt mai moderati in extravagante. Chiar si asa, speram ca anul acesta sa avem o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane de euro”, a adaugat ea.
Managerul a continuat, mentionand ca deschiderea magazinului din Cluj si lansarea clubului VIP, destinat clientilor fideli ai brandului, au fost, practic, dictate de acestia.
“Ne bucuram ca si acolo avem impact foarte bun, practic, am deschis la cererea clientilor, care pana atunci, veneau in Bucuresti special pentru noi. Aveam cliente in Cluj care nu puteau veni des in Bucuresti si chiar au fost momente cand le trimi