Lucrările la viitorul Centru de Relaţii cu Publicul din curtea interioară a Primăriei au intrat în linie dreaptă.
Primarul Ilie Bolojan a prezentat miercuri, la faţa locului, stadiul în care se află amenajarea "piramidei" şi a anunţat că aceasta va fi dată în folosinţă de la 1 iulie, când aici vor funcţiona toate serviciile municipalităţii care au lucru cu publicul, pentru ca orădenii să nu mai rătăcească prin clădire în căutarea unui birou anume.
În plus, clădirea municipalităţii va adăposti pe viitor inclusiv un birou al Poştei şi al CEC astfel încât contribuabilii să nu mai fie nevoiţi să bată drumuri inutile pentru plata unei taxe sau cumpărarea unui timbru fiscal.
Atenţie, înregistrăm!
În viitorul spaţiu de lucru cu publicul, amenajat după modelul consacrat de instituţiile bancare, vor funcţiona 27 de ghişee de lucru.
Primarul spune că municipalitatea nu a investit doar în birouri moderne şi birotică pe măsură, ci şi în perfecţionarea funcţionarilor de la ghişeu. "Cei 40 de colegi care vor lucra aici au urmat, vreme de o săptămână, un curs de specializare cu tema "Clientul în centrul atenţiei" susţinut de o firmă de profil care a lucrat inclusiv pentru instituţii bancare", a explicat Bolojan.
Pentru a avea garanţia că pregătirea funcţionarilor a dat rezultate, la fiecare staţie de lucru vor fi montate microfoane care vor înregistra discuţiile purtate cu contribuabilii. "Convorbirea funcţionarului cu cetăţeanul va fi înregistrată şi stocată pentru şapte zile. În termen de 3 zile orice contribuabil nemulţumit va putea depune o plângere cu privire la comportamentul funcţionarului. Aceasta va fi analizată şi, dacă se verifică pe baza înregistrărilor, se vor lua măsuri împotriva funcţionarului", a spus Bolojan.
Rezervat pentru "clienţi"
Începând din 1 iulie, contribuabilii vor avea acces la spaţiile de lucru cu publicul p