Claudia Firez, 37 de ani, a profesat timp de doi ani ca medic, apoi a păşit în industria farmaceutică ca reprezentant de vânzări. Drumul până la campanii de marketing pentru cel mai mare producător de generice din România a fost însă extrem de captivant.
Pentru cariera sa, cele mai mari oportunităţi s-au concretizat în cadrul companiei Terapia Ranbaxy, unde a avansat de la poziţia de reprezentant medical senior la cea de area sales manager şi apoi branded business director şi director de marketing.
"Într-o piaţă atât de dinamică şi complexă cum este cea farmaceutică, provocările generate de momentele dificile fac parte din cotidian - important este să le poţi depăşi, reuşind totodată să le transformi în oportunităţi."
Claudia Firez este unul dintre cei 600 de tineri manageri pe care revista Business Magazin i-a propus în ultimii şase ani ca o soluţie pentru schimbarea României.
Nicio zi nu seamănă cu alta, ceea ce, după cum spune chiar ea, o ţine mereu "în priză". Mai ales că au fost destule situaţii notabile în cadrul companiei, iar unul dintre acestea este lansarea modelului hibrid de business Ranbaxy-Daiichi Sankyo, care a însemnat preluarea şi relansarea pe piaţa din România a două produse originale, cu rezultate notabile. Firez se mândreşte cu prezenţa a două medicamente Terapia Ranbaxy în top cinci produse OTC pe piaţa farmaceutică: Aspenter, locul al doilea, şi Aspacardin, locul al patrulea.
La partea de dezavantaje, Firez spune că serviciul este extrem de solicitant, iar cel mai mare minus pe care îl resimte este timpul extrem de redus pe care îl poate petrece alături de copilul său. Despre viitor, consolidarea poziţiei în companie şi evoluţia pe o poziţie superioară în ierarhie sunt "lucruri pe care mi le imaginez posibile în următorii cinci-zece ani".
Claudia Firez, 37 de ani, a pr