Concursul va avea un alt sponsor principal şi un alt nume. Planurile sînt însă de anvergură, ţinta fiind să se ajungă la următoarea categorie valorică, ATP 500.
Turneul găzduit în luna septembrie de Arenele BNR din Bucureşti, considerat cel mai important eveniment sportiv organizat anual în România, îşi schimbă hainele. Ediţia din 2011 marchează momentul unei modificări majore: schimbarea denumirii din Open România în "BRD Năstase Ţiriac Trophy".
Parteneriat nou
Ion Ţiriac, cel care deţine licenţa turneului de la Bucureşti, împreună cu Ilie Năstase vor ajuta la promovarea competiţiei în străinătate şi la dezvoltarea acesteia în următorii ani. Ajutaţi de noul sponsor, BRD-Groupe Société Générale, cei doi sportivi îşi doresc să creeze o imagine puternică şi să facă din turneul bucureştean un eveniment important pe harta tenisului. "Sub noua sa denumire, acest turneu va fi unul de succes şi va conferi mai multă vizibilitate pe plan extern atît României, cît şi sportului", a spus şi Sorin Popa, director general adjunct al BRD.
Obiectiv îndrăzneţ
Promotorul competiţiei a pregătit un plan de dezvoltare şi vrea ca în următorii ani turneul să urce o treaptă în ierarhie şi să ajungă la nivelul ATP 500. Ţiriac, care deţine şi licenţa Masters-ului de la Madrid, a încercat deja să realizeze acest lucru, însă nu a putut din cauza infrastructurii precare din Bucureşti. "Vrem să creştem acest turneu în următoarea perioadă. După Wimbledon o să ştiu mai mult, dar vreau foarte mult să sară o treaptă, să se ducă la 500 ATP. Partea asta a Europei o merită. Am depus deja licenţa. Din punct de vedere financiar totul este în regulă, însă nu am obţinut-o din cauza absenţei unei baze sportive care să îndeplinească condiţiile pentru acest nivel", a spus Ion Ţiriac.
"Dacă turneul ar fi fost de fete s-ar fi numit Ilie Năstase, așa l-am