Mio Technology, liderul pieţei de dispozitive GPS din România, a lansat o nouă gamă de dispozitive GPS la preţuri accesibile şi estimează pentru anul acesta o creştere de 10%.
Mio Technology a vândut în prima parte a acestui an 6.000 de unităţi GPS, cu 2.000 de aparate mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, cota de piaţă a companie a scăzut de la 43% în primul semestru al anului trecut la 35%, în primul semestru al acestui an.
“În Romania avem o cotă de piaţă de 35% spre 40% . Vrem să ne întoarcem la cota de 50% pe care o merităm”, a declarat Laura Samson, Country Director România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, Mio Technology.
Pentru a atinge acest obiectiv compania a lansat astăzi pe piata locală o nouă gamă de dispozitive GPS, bazate pe software-ul Spirit optimizat.
“Am decis ca în 2011 să lansăm o gamă completă cuprinzând 9 dispozitive diferite, bazate pe acelaşi software Spirit, care să ţintească toate cele trei categorii mari de cumpărători. Pentru cei care îşi doresc un dispozitiv de buget, vom avea disponibile două modele cu harta României, pentru cei care îşi doresc un raport avantajos calitate-preţ – o gamă de mijloc generoasă cuprinzând 5 modele, iar pentru cei care caută echipamentul GPS complet – două modele cu funcţionalităţi complexe, capabilităţi multimedia şi conectivitate Bluetooth”, a adăugat Samson.
SmartRoutes şi LearnMe Pro, două funcţii noi şi utile pentru utilizatorii Mio
Noua gamă de echipamente GPS include modulul avansat SmartRoutes, căutare Google integrată şi diverse funcţii multimedia. Noul design al software-ului Spirit include previzualizarea a 4 rute diferite pe ecran: cea mai rapidă, cea mai scurtă, cea mai simplă şi cea mai economică, dintre care utilizatorul o poate alege pe cea potrivită momentului respectiv.
O altă noutate cu care noua gamă de echipamente se ind