Tereza Dordia (39 de ani), care a ocupat timp de mai bine de cinci ani poziţia de public relations coordinator în cadrul Praktiker România, a devenit PR manager în cadrul Mercadia Holland BV, compania prin care Dinu Patriciu controlează mai multe businessuri din retail şi HoReCa.
"Am văzut în această schimbare în primul rând provocarea de a trece de la experienţa de organizaţie multinaţională aflată în etapa de consolidare la cea total diferită oferită de un grup românesc aflat în plină expansiune. Pe de altă parte, Grupul Mercadia Holland BV cuprinde mai multe companii, active în diferite arii de business", spune Tereza Dordia. Absolventă a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universităţii Politehnice Bucureşti, Dordia a lucrat timp de opt ani în domeniul relaţiilor publice (Praktiker România şi DC Communication) şi şapte ani ca jurnalist de business (Business Review, Naţional, Evenimentul Zilei).
Mercadia Holland BV este un grup de companii româneşti având în total peste 5.400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 460 milioane euro, potrivit propriilor informaţii. Grupul deţine reţelele MIC.RO, MACRO şi miniMax Discount, Bet Café Arena, BioGood, restaurantele Heritage şi Madame Pogany's din Bucureşti.
Tereza Dordia (39 de ani), care a ocupat timp de mai bine de cinci ani poziţia de public relations coordinator în cadrul Praktiker România, a devenit PR manager în cadrul Mercadia Holland BV, compania prin care Dinu Patriciu controlează mai multe businessuri din retail şi HoReCa.
"Am văzut în această schimbare în primul rând provocarea de a trece de la experienţa de organizaţie multinaţională aflată în etapa de consolidare la cea total diferită oferită de un grup românesc aflat în plină expansiune. Pe de altă parte, Grupul Mercadia Holland BV cuprinde mai multe companii, active în diferite arii de business", spune Tereza D