Sastifactia chiriasilorfata de serviciile din cladirile de birouri din Capitala este buna sau foartebuna in cazul a 75-85% dintre ei in functie de criteriu, insa cand vine vorbade costuri procentul scade la circa 57%, arata un studiu al GfK Romania,prezentat in cadrul Facility&Property Management Conference, organizata deEvensys.
Sub 10% din chiriasi sunt complet nesatisfacuti de servicii,iar restul nu sunt nici multumiti, nici nemultumiti. Studiul a fost efectuat la inceputul anului pe un esantionde 60 de companii prezente in peste 20 de cladiri de birouri din vestul sinordul Capitalei.
Suprafata medie inchiriata este de 873 mp, iar chiriasi stauin medie de circa 3 ani in respectiva cladire.
Cei mai importanti indicatori pentru satisfactia chiriasilorsunt promptitudinea serviciilor livrate si calitatea acestora. In modsurprinzator, desi costurile sunt cele care ii nemultumesc cel mai mult pechiriasi, ca pondere in satisfactia generala acestea sunt pe ultima pozitie.
Analiza companiei de cercetare de piata arata ca in generalgradul de satisfactie este mai redus in nord, decat in vest. Sastifactia chiriasilorfata de serviciile din cladirile de birouri din Capitala este buna sau foartebuna in cazul a 75-85% dintre ei in functie de criteriu, insa cand vine vorbade costuri procentul scade la circa 57%, arata un studiu al GfK Romania,prezentat in cadrul Facility&Property Management Conference, organizata deEvensys.
Sub 10% din chiriasi sunt complet nesatisfacuti de servicii,iar restul nu sunt nici multumiti, nici nemultumiti. Studiul a fost efectuat la inceputul anului pe un esantionde 60 de companii prezente in peste 20 de cladiri de birouri din vestul sinordul Capitalei.
Suprafata medie inchiriata este de 873 mp, iar chiriasi stauin medie de circa 3 ani in respectiva cladire.
Cei mai importanti indi