Dacia va produce motoare turbo la Uzinele Mioveni, începând cu a doua jumătate a anului viitor, anunţă surse din grupul Renault România. Noul Logan va fi, astfel, echipat cu motoare turbo produse în România.
În primul an, se vor produce 150.000 de motoare, numărul dublându-se din cel de-al doilea an. Pentru început, propulsoarele vor fi din generaţia H4, trecându-se ulterior la H5.
În prezent, motoarele pe benzină produse la Mioveni au capacităţi de 1,6 litri şi dezvoltă între 85 şi 105 cai-putere. Propulsoarele turbo pe benzină vor avea capacităţi intre 0,9 şi 1,2 litri şi vor dezvolta între 90 şi 115 cai-putere.
Automobile Dacia a depus, în aprilie, o cerere de finanţare UE, pentru noua generaţie de Logan, în valoare de 42,42 milioane de lei. Suma cerută pentru noul model, care va fi mai ieftin decât primul Logan, este cu 35% sub finanţarea cerută şi obţinută pentru lansarea SUV-ului Duster.
Dacia va produce motoare turbo la Uzinele Mioveni, începând cu a doua jumătate a anului viitor, anunţă surse din grupul Renault România. Noul Logan va fi, astfel, echipat cu motoare turbo produse în România.
În primul an, se vor produce 150.000 de motoare, numărul dublându-se din cel de-al doilea an. Pentru început, propulsoarele vor fi din generaţia H4, trecându-se ulterior la H5.
În prezent, motoarele pe benzină produse la Mioveni au capacităţi de 1,6 litri şi dezvoltă între 85 şi 105 cai-putere. Propulsoarele turbo pe benzină vor avea capacităţi intre 0,9 şi 1,2 litri şi vor dezvolta între 90 şi 115 cai-putere.
Automobile Dacia a depus, în aprilie, o cerere de finanţare UE, pentru noua generaţie de Logan, în valoare de 42,42 milioane de lei. Suma cerută pentru noul model, care va fi mai ieftin decât primul Logan, este cu 35% sub finanţarea cerută şi obţinută pentru lansarea SUV-ului Duster.