În mod tradiţional, a doua parte a lunii iunie dă startul concediilor. Sau ce a mai rămas din ideea de concediu în perioada asta de criză prelungită. În orice caz, pentru producătorii de GPS-uri, acum este sezon de vârf şi împrospătează gama de produse.
Cu acest prilej, Mio a lansat azi pe piaţa din România 9 modele noi, cu diagonale cuprinse între 3,5 şi 5 inci, la preţuri care variază între 300 şi 950 de lei (pentru vârful de gamă S687), toate dispozitivele beneficiind de update gratuit al hărţilor pentru doi ani.
Noul design al software-ului Spirit include previzualizarea a patru rute diferite pe ecran: cea mai rapidă, cea mai scurtă, cea mai simplă şi cea mai economică, dintre care utilizatorul o poate alege pe cea potrivită momentului respectiv.
Întreaga gamă de dispozitive Mio include funcţia de asistenţă la parcare, care permite afişarea listei parcărilor disponibile pe o rază de 1 km de la destinaţie.
Noile modele păstrează tradiţionala interfaţă a GPS-urilor producătorului, dar introduc acum posibilitatea de a căuta după cuvinte-cheie (dintre punctele de interese, POI). Noile hărţi au eliminat detalii adiţionale de pe traseu (precum “pădure”, de exemplu), dar asigură vizualizare 3D pentru interesecţii mai “complicate” sau ieşiri de pe autostradă.
Utilizatorii care se vor orienta către modelele Mio S485, S487 şi S670, S685 şi S687 vor avea la dispoziţie şi informaţii TMC (informaţii de ultimă oră din trafic), pentru ţările care au funcţional acest serviciu (nu şi România deocamdată). Cei care vor opta pentru vârfurile de gamă S487 şi S687 vor putea să conecteze la dispozitiv orice echipament ce include funcţii Bluetooth, cu posibilitatea de a naviga pe internet dacă terminalul are conectivitate 3G/EDGE.
Echipamentele vârf de gamă Mio S487 şi Mio S687 includ (preinstalate) ghiduri de călătorie pentru oraşele mari din Europa c