Direcţia Generală a Finanţelor Publice Alba reaminteşte angajatorilor că, începând cu 1 iulie, Declaraţia 112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate se va depune numai online, fapt pentru care este necesară obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică.
Ultima declaraţie care se mai poate depune la ghişeu este cea aferentă lunii mai, cu termen de depunere de 25 iunie.
În acest context, contribuabilii care încă nu au obţinut certificatul digital calificat pentru semnătura electronică vor trebui să urgenteze obţinerea acestuia.
Formularul 150 – cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat se poate depune de către contribuabilii interesaţi la orice Administraţie a Finanţelor Publice municipală sau orăşenească din judeţul Alba.
Mai multe detalii găsiţi AICI.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=28954
Direcţia Generală a Finanţelor Publice Alba reaminteşte angajatorilor că, începând cu 1 iulie, Declaraţia 112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate se va depune numai online, fapt pentru care este necesară obţinerea certificatului digital calificat pentru semnătura electronică.
Ultima declaraţie care se mai poate depune la ghişeu este cea aferentă lunii mai, cu termen de depunere de 25 iunie.
În acest context, contribuabilii care încă nu au obţinut certificatul digital calificat pentru semnătura electronică vor trebui să urgenteze obţinerea acestuia.
Formularul 150 – cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat se poate depune de către contribuabilii interesaţi la orice Administraţie a Finanţelor Publice municipală sau orăşenească din judeţul Alba.
Mai multe detalii găsiţi AICI.
URL scurt: http://alba24.ro/