Cina sociala reprezinta un ingenios serviciu online care propune o noua modalitate de cunoastere si socializare prin organizarea intalnirilor culinare, cu persoane necunoscute.
Serviciul online care a inregistrat in ultimul timp un mare succes in randurile utilizatorilor din America este, din punct de vedere tehnologic, un amestec de Facebook, Twitter si MettUp Groupon, relateaza iWatson.
Din punct de vedere al meniului, alegerea acestuia este decisa de participantii care au acceptat sa experimenteze o noua tendinta: calculatorul hotareste persoanele asezate pe scaunele vecine.
Ideea acestei initiative au avut-o doi bucatari americani care, mutandu-se dintr-un orasel mic la Chicago, au trebuit sa se lupte cu dificultatile tipice unei asftel de schimbari: putini prieteni si cine triste si singuratice.
Astfel a luat nastere reteaua de socializare cu scopul de a facilita intalniri reale in fata unei situatii concrete si anume o cina bogata.
Proiectul Grubwithus a debutat in august 2010, in inima orasului Illinois.
Incepand cu acea zi, serviciul a luat o vasta amploare ajungand chiar si pe paginile lui New York Times, mandrindu-se astazi cu aproximativ 10.000 de utilizatori.
Site-ul functioneaza destul de simplu: se selecteaza orasul preferat dupa care se viziteaza cinele programate in respectivul oras.
La fiecare intalnire pot participa de la 5 la 24 de persoane, in functie de exigentele fiecaruia in privinta genului de cina ales.
Pentru cei mai rapizi si curajosi, care nu se tem de a ramane singuri la cina, se dau anumite premii din partea site-ului: primul pretendent care rezerva un loc este avantajat fata de ceilalti invitati care platesc 50 de centi in plus la fiecare rezervare.
Exista de asemenea posibilitatea ca fiecare participant sa furnizeze e