Plata obligaţiilor fiscale locale, amenzi, dar şi contravaloarea autorizaţiilor şi altor documentaţii ce ţin de Primăria Braşov se va putea face direct prin intermediul site-ului acestei instituţii, începând cu data de 1 august. Pe portalul www. braşovcity.ro se vor putea plăti impozitul pe clădiri, pe teren, pe mijloacele de transport, taxele de ocupare a domeniului public, de urbanism, de reclamă, publicitate şi afişaj, de firmă sau cea hotelieră, contravaloarea închirierilor, a concesionărilor, a asocierilor, amenzile şi cheltuieli de executare. Pentru a face acest lucru este nevoie ca persoana fizică sau juridică să facă un singur drum la Primăria Braşov. Cu o copie a cărţii de identitate se solicită un ID şi o parolă care sunt obţinute pe loc. Din acel moment plăţile, dar şi depunerile mai multor documentaţii se pot face de acasă sau de la birou, din faţa calculatorului, fără a mai fi necesară deplasarea la primărie. „De exemplu, în cazul în care cineva doreşte să depună documentaţia pentru obţinerea unui certificat de urbanism trebuie doar să acceseze portalul instituţiei. Acolo va găsi documentaţia necesară şi cât costă. Solicitantul completează cererea, ataşează, scanat, planurile proiectului şi plăteşte on-line taxa prevăzută. Un funcţionar din primărie preia documentaţia depusă electronic, o înregistrează la Registratură şi trimite solicitantului numărul de înregistrare. De acum, solicitantul poate urmări, tot on-line, trasel documentaţiei. La momentul eliberării certificatului de urbanism, electronic va primi înştiinţarea că documentul original a fost trimis prin poştă”, ne-a explicat Gabriela Vlad, şefa Serviciului Informatic din cadrul Primăriei Braşov. Plata obligaţiilor fiscale locale, amenzi, dar şi contravaloarea autorizaţiilor şi altor documentaţii ce ţin de Primăria Braşov se va putea face direct prin intermediul site-ului acestei instituţii, încep