Compania taiwaneză Mio Technology vrea să vândă în acest an în România 25.000 de dispozitive GPS şi să revină la o cotă de piaţă de 50%, a anunţat Laura Samson, country director România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, Mio Technology. "De la începutul acestui an am vândut deja peste 6.000 de unităţi, pe plan local şi putem spune că ne încadrăm în obiectivele stabilite pentru acest an. Mai sunt încă două săptămâni până la încheierea primului semestru şi credem că vom mai vinde încă vreo 2.000 de GPS-uri. Pentru tot anul ne propunem să vindem aproximativ 25.000 de unităţi. Vrem să revenim la o cotă de piaţă de 50%, cotă pe care am mai atins-o şi o merităm", a declarat, într-o conferinţă, reprezentanta Mio Technology.
Laura Samson a mai spus că în prezent compania deţine o cotă de piaţă de aproximativ 35% spre 40%, dar încă nu s-au încheiat rapoartele de piaţă.
Mio a lansat pentru piaţa locală o nouă gamă de dispozitive GPS, bazate pe software-ul Spirit optimizat. Odată cu lansarea noii game, Mio va oferi utilizatorilor şi posibilitatea de a utiliza hărţi închiriate pentru o perioadă de trei zile, şapte zile sau o lună. "Am decis ca în 2011 să lansăm o gamă completă cuprinzând 9 dispozitive diferite, bazate pe acelaşi software Spirit, care să ţintească toate cele trei categorii mari de cumpărători. Pentru cei care îşi doresc un dispozitiv de buget, vom avea disponibile două modele cu harta României, pentru cei care îşi doresc un raport avantajos calitate-preţ - o gamă de mijloc generoasă cuprinzând 5 modele, iar pentru cei care caută echipamentul GPS complet - două modele cu funcţionalităţi complexe, capabilităţi multimedia şi conectivitate Bluetooth", a mai spus Laura Samson.
Compania taiwaneză Mio Technology vrea să vândă în acest an în România 25.000 de dispozitive GPS şi să revină la o cotă de piaţă de 50%, a anunţat Laura Samson, country director R